Združenje novinarjev in publicistov
Protest zoper cenzuro na Planet TV

V Združenju novinarjev in publicistov (ZNP) protestiramo zoper cenzorski poseg, ki se je zgodil dne 30.3. na Planet TV, ko je vodstvo tega medija v zadnjem hipu umaknilo s sporeda dokumentarno oddajo Maske demokracije. To se je zgodilo potem, ko se je predstavnik večinskega lastnika te medijske hiše, tj. grške korporacije Antenna Group, sestal s predsednico vlade Alenko Bratušek, po poročanju nekaterih medijev pa naj bi umik omenjene oddaje zahteval direktor te korporacije za jugovzhodno Evropo.

Preberite več ...
 
Poročilo o svobodi tiska v Sloveniji v letu 2013

Svoboda medijev v Sloveniji je močno okrnjena. V letu 2013 je več primerov pokazalo, da so se politični in gospodarski vplivi na medije okrepili. Čeprav je svoboda izražanja zaščitena z ustavo, je samocenzura v slovenskih medijih vsakdanji pojav.

Preberite več ...
 
Protest Združena novinarjev in publicistov v primeru globe reviji Demokracija

V Združenju novinarjev in publicistov smo ogorčeni ob novici, da je kranjsko okrajno sodišče v odgovoru za zahtevo po varstvu zakonitosti odločbe urada informacijskega pooblaščenca proti tedniku Demokracija v celoti potrdilo odločbo informacijske pooblaščenke Nataše Pirc Musar, s katero je tednik Demokracija zaradi objave dopisovanja sodnika Franca Dobrovnika ter novinarja Mladine Igorja Mekino septembra 2011 v Demokraciji oglobila za 11.600 evrov, novinarko Petro Janša ter urednika Metoda Berleca pa za 1.660 evrov.

Menimo, da gre že pri sami odločbi o prekršku za poskus finančnega pritiska na tednik, ki poroča drugače kot velika večina slovenskih medijev, in je tudi sicer pod pritiski na oglaševalce. A tu se odpirajo še dodatna vprašanja.

Preberite več ...
 
Politika se vpleta tudi v Kocijančičeve nagrade

Že drugi kulturni praznik je mimo, pa še vedno čakamo na odločitev lokalnih oblasti, da se opredelijo do političnega posega v podelitev Kocjančičeve nagrade. Namreč, komisija za najvišje priznanje s področja kulture Slovenske Istre, je že leta 2012 odločila, da se nagrada podeli pesniku Bertu Pribcu in publicistu Milanu Gregoriču. A ponovno se je zataknilo pri občinskih svetih, ki so svojo formalno pravico, da potrdijo odločitev komisije, zlorabili in preprečili podelitev nagrade. Ponovno, že drugič, se je to zgodilo, ko je komisija za nagrado izbrala istrskega kulturnika Milana Gregoriča.

Preberite več ...
 
<< Začetek < Prejšnja 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Naslednja > Konec >>

Stran 1 od 20
facebook

twitter

Aktualno

Primer Šeruga

Izjava Tina Mamića za STA (31. 12. 2013) ob razkritju, da je odgovorna urednica Večera Katja Šeruga v preteklosti prejela plačilo za piarovski prispevek:

"Novinarski kodeksi so zelo jasni: oglasna sporočila je treba strogo ločiti od drugega besedila. Tega se slovenski mediji, posebej lokalni in elektronski, velikokrat ne držijo. A to je - če gledamo s stališča bralca - prevara.

Preberite več ...
 
Izjava Tina Mamića za STA

Predsednik Združenja novinarjev in publicistov Tino Mamić je za STA, 18. 12. 2013, kot napačno izpostavil varčevanje v medijih vse povprek. Prve žrtve takih racionalizacij so običajno mladi novinarji, ki so že tako večinoma le honorarno zaposleni, opozarja Mamić.

Med novinarji bi po njegovem prepričanju zato morali vzpostaviti neko solidarnost med redno zaposlenimi in honorarci oziroma samostojnimi novinarji. Poleg tega je njim veliko lažje odpovedati pogodbo kot redno zaposlenim, običajno starejšim novinarjem, še dodaja Mamić.

 
Protest proti sodbi zoper Reporter
Združenje novinarjev in publicistov izraža ogorčenje nad nedavno obsodbo  odgovornega urednika Reporterja Silvestra Šurle in novinarja te revije  Marka Medveška na denarno kazen zaradi objave prispevka o absurdnem  kazenskem pregonu mladoletnika, čeprav so uredništvo za objavo zgodbe  zaprosili njegovi starši. Ljubljanska okrajna sodnica Metka Popovida je  menila, da naj bi odgovorni urednik in novinar z objavo te zgodbe  storila kaznivo dejanje kršitve tajnosti postopka zoper mladoletnika po  287. členu Kazenskega zakonika in ju obsodila na denarno kazen 2.100  evrov oziroma 1.840 evrov. Po besedah sodnice sta kriva, ker sta v  članku Pornografija v osnovni šoli, objavljenem v reviji Reporter 30.  maja 2011, razkrila ime in priimek takrat 16-letnega Žige Preglja iz  Bilj pri Novi Gorici, njegovo starost in imeni njegovih staršev. 
Preberite več ...
 
© 2007 Združenje novinarjev in publicistov.
Izdelava spletne strani: Alteralis, Matej Puntar s.p.
Vaš brskalnik ne podpira CSS-a.