Primer Šeruga natisni

Izjava Tina Mamića za STA (31. 12. 2013) ob razkritju, da je odgovorna urednica Večera Katja Šeruga v preteklosti prejela plačilo za piarovski prispevek:

"Novinarski kodeksi so zelo jasni: oglasna sporočila je treba strogo ločiti od drugega besedila. Tega se slovenski mediji, posebej lokalni in elektronski, velikokrat ne držijo. A to je - če gledamo s stališča bralca - prevara.

 Še večja prevara pa je, ko novinar prestopi mejo potihem, prikrito in v svoj članek vnaša oglasne prvine. Pozoren bralce to hitro opazi, večina pa ne. Žalostno je, da se tega poslužujejo celo mediji, ki jih plačujemo davkoplačevalci, torej nacionalna RTVS.

 Še večji problem tovrstne koruptivnosti pa je prikrito politično oglaševanje, ki ga načrtno gojijo mnogi slovenski novinarji. Če je novinar navijač ene politične opcije, je to še bolj pokvarjeno kot oglaševalsko navijanje. In naj ne bo dvoma, slovensko novinarsko navijaštvo ima v veliki večini levičarski predznak. To pa je ključni problem slovenske demokracije v tem trenutku, saj medijsko navijanje v korist sindikatov, t.i. vstajnikov in zaposlenih v javnem sektorju blokira razvoj države, ki so bo gospoddarsko gledano v naslednjih mesecih še bolj potopila."